Keď sa povie  heslo ,,V jednoduchosti je krása”myslím, že hodinky Daniel Wellington ho plnohodnotne spĺňa. Roky som sa hodinkám vyhýbala. Pozrela som sa predsa na mobil:) Čím som staršia a rada sa venujem deťom bez vyrušovania mobilu, nechávam ho doma a potom mi chýba, že neviem koľko je hodín. Aj keď niekedy sa ani časom nemusieť riadiť je veľmi oslobodzujúce:) Keď ma oslovili na spoluprácu, práve som si hľadala hodinky, ktoré by som si zadovážila. Vravela som si, že sa pozriem na ich stránku a uvidím či sa mi niektoré

Nemám veľmi záľubu v jedlách, kde základná surovina musí prejsť obalovaním a následným spracovaním. Raz za uhorský rok, ale na to príde chuť. Ako na to, aby sme zvolili čo najzdravšiu formu? Skúsila som tento recept na kuracie prsia v obale s cornflake vlločiek, parmesánu a byliniek. K tomu veľmi zdeavé fazuľkové struky, ktoré dostali ten istý kabátik a môj obľúbený paprikový deep. Verím, že aj vám zachuití toto ,,hriešne” jedlo. Majte stále na mysli, že je to alternatíva voči vyprážaným jedlám a fast foodom, nie na každodennú konzumáciu. Poďme

Máme doma karfiolové obdobie. Milujeme jeho variabilnosť. Toľko úžasných pokrmov sa dá z tejto zdravej zeleninky pripraviť. Ak som vás nepresvedčila tu je niekoľko dôvodov prečo túto cenovo dostupnú pochúťku začať pripravovať. Silná podpora imunitného systému Ochrana buniek pred rakovinovým bujnením Vychytávanie voľných radikálov Účinná prevencia pred vznikom rakoviny Podporuje správne trávenie Zlepšuje vyprázdňovanie Detoxikácia hrubého čreva Podpora črevnej mikroflóry Urýchľuje metabolizmus Prečisťuje obličky a močové cesty Zabezpečuje pevné a zdravé kosti a kĺby Prevencia Osteoporózy Zlepšuje kvalitu vlasov a nechtov Prevencia proti cukrovke Na blogu nájdete viacero karfiolových receptov. Tento som skúšala

Adzuki fazuľka je jedna z najzdravších strukovín. Je to malá fazuľka s jemnou orieškovou sladkou chuťou. Ľahko sa trávi, je bohatá na vlákninu, prírodné bielkoviny, vitamíny B2, B6, fosfor, ktorý bojuje proti únave. Má výrazný pozitívny vplyv na ľadviny- naše hlavné energetické centrum, ktoré nie je nikdy na škodu podporiť:) Poďme na tento príjemný recept, ktorý dnes vznikol na základe toho, čo záhradka a ľadnička dala:) Pripravovala som ho pre moju 17 mesačnú dcérku a chutil:) 100 g adzuki fazuľky 2 mrkvičky 1 malý petržlen 1 červená cibuľka 1 malý

Začala cuketová sezóna, dostala som veľkú zásobu malých aj veľkých cukiet od Beluškinho dedka, tak som hľadala chutný sladký recept, aby som spracovala veľké cukety, ktoré nie su až také vhodné na plnenie a zapekanie. Recept na tento úžasný perník som našla na food blogu mojej obľúbenej českej blogerky Markéty Pavleje. Absolútne nesklamal a na moje prekvapenie chutí aj môjmu mužovi, ktorý na tie zdravé vychytávky nie vždy reaguje pozitívne:))) Mojej 18 mesačnej dcérke chutí neskutočne a ja som si ho tiež veľmi obľúbila aj keď perník nebol môj obľúbený

Nepoznám takmer osobu, ktorá by nemala rada tvarohové guľky. Táto zdravšia verzia je ľahká na prípravu a kaloricky neporovnateľne menej náročná, ako klasické zloženie. Ak si ich predrobíte dopredu celkom sa osvedčili na raňajky. Naplniť ich môžete marhuľami či jahodami. Obe varianty boli vynikajúce. Pre trochu exotických chutí som použila limetu do tvarohu na posypanie a horká čokoláda na posypanie je už len čerešnička na torte:) Dobrú chuť všetkým milovníkom sladkých dobrôt. Zdravé tvarohové gule na cesto: 1 hrnček mletých vločiek 1 hrnček kvalitného hrudkového tvarohu 1 vajíčko. marhule slivky

Milujem cuketovú sezónu. Našťastie patrí medzi moje obľúbené zeleniny a nemusím sa nútiť ju jesť. Cuketa obsahuje málo kalórii a je bohatá na minerálne látky. Všeobecne podporuje zdravie organizmu a je veľmi variabilná. Nie som veľmi mäsový tip, ale plnené cuketové lodičky si z času na čas doprajem a vždy si veľmi pochutnám. Sú vhodné ako na obed tak aj na večeru. Plnku môžete upraviť vždy tak, aby kaloricky spĺňala vaše predstavu. Tu je pár mojich návrhov. Dobrú chuť prajem. Cuketové lodičky 2 veľké cukety 1 cesnak 2 šalotky 4

Veľmi ma baví vyrábať strukovinové nátierky. Odjakživa som mala strukoviny rada, aj keď som ani nevedela akým neuveriteľným zdrojom rastlinných bielkovín sú. Nie som úplne fanúšik mäsa, preto dbám na to, aby sme netrpeli doma bielkovinovým deficitom. Predsa len sú základnou stavebnou jednotkou tela a termický efekt potravín tiež hovorí výrazne v prospech bielkovín:) Jedinou nevýhodou, ktorú strukoviny majú je, že si ich človek nevie pripraviť za chvíľu a chce to trochu plánovania. Dostatočné prednamočenie aspoň na 8 hodín (rôzne strukoviny majú rôznu dobu namáčania), následne dlhšie varenie, ak práve

Toto zatiaľ chutilo všetkým, aj tým ktorí nemajú radi zelené lusky. Hodia sa aj ako samostatné jedlo s doprou omáčkou, alebo ako príloha. Djú sa vziať dobre aj so sebou a skvele padnú na kúpalisku, namiesto vaprážaných ,,nezdravostí”. Ak sa neviete zbaviť závislosti na čipsoch, skúste íst na to týmito skvelými luskami. Som zvedavá na Vaše ohlasy:) Obaľované zelené lúsky 450 g čerstvých luskov 3/4 hrčeka drvených kukuričných cornflakov 1/3 hrnčeka parmezánu 1lyžička sušeného cesnaku štipka kajenského korenia štipka kurkumi 1 lyžička curry (voliteľné) 2 vajíčka čerstvý koriander čerstvá bazalka

Mám šťastie na stretávanie príjmených ľudí. Jedno z takých stretnutí bolo aj s Jankom Tribulom. Prvý krát sme sa osobne stretli v Poprade na charitatívnej prehliadke v Aquacity Poprad, ktorú už roky Janko organizuje, aby pomáhal ľudom v núdzi. Celkom sme si padli do oka. Neskôr sme sa stretli v Teleráne a na našich Hýb sa days v rámci projektu Hýb sa Slovensko, ktoré majú za úlohu pomôcť ľudom sa inšpirovať na zdravší spôsob života. Mám tu česť, pôsobiť v ňom ako ambasádorka zdravej výživy.   Janko ma pozval s

1 2 3 6 Page 1 of 6

Latest Stories

Search stories by typing keyword and hit enter to begin searching.